martes, 10 de septiembre de 2019

Esmeraldina, a pequena defunta


O Hotel Fantastique está no medio do Salvaxe Oeste. Nas súas cociñas a pequena Esmeraldina é feliz, aprendendo todos os trucos culinarios da man da súa avoa A Tremenda, unha chef de sona mundial. A vida avanza entre pucheiros ata que un andazo de febre escarlatina acaba coa vida da nena. A noticia da súa morte corre como a pólvora entre os habitantes do alén, e empezan a chegar ao hotel defuntos de todas as procedencias, dispostos a instalarse. Esmeraldina necesita aprender a ser unha pantasma de verdade. Para iso contará coa axuda de Lady Horreur, unha peculiar araña francesa que se converterá na mellor mestra e amiga, e Nicotina, unha vaqueira que teima en levala ao seu novo fogar: o Alén Mundo. O Libro de Receitas da Tremenda acompaña esta historia de medo e humor macabro, converténdoa no petisco perfecto para degustar antes ou despois de ler Escarlatina, a cociñeira defunta.

24 comentarios:

  1. Eu creo que a min gustoume un chisquiño mais este libro que o anterior, sobre todo porque no primeiro era un pouco dificil enterarse do que falaban, xa que non coñecias del todo a histoia nin o que ye pasou a escarlatina, pero cando xa estaba a segunda parte (ou a primeira ) xa entendias mellor que lle sucedeu aos personaxes, como chegaron a estar hai e sobre todo que lle pasou a Esmeraldina para morrer de tan xoven.

    ResponderEliminar
  2. LOAIRA RÚA 6ºC

    A min gustoume máis o outro libro, porque este cóntache a historia de Escarlatina no pasado, pero "ESMERALDINA A PEQUENA DEFUNTA" mete a Román, Dodoto, o avó, etc... pero está ben.

    ResponderEliminar
  3. IRENE MARTÍNEZ 6ºC
    A min gustoume mais o anterior por que meten a Roman e ao avo e como van ao inframundo pero iste tamen me gustou moito por que te explica algunas dudas sobre o anterior e te mostran como foi o "camiño" de Esmeraldina ata ao inframundo

    ResponderEliminar
  4. Pablo 6ºC:
    A min gustoume o libro de Escarlatina,pero prefiro o libro de Esmeraldina porque me conta mais detalles e ten novos personaxes que me gustan mais,como a avoa,o xinete decapitado e o indio.

    ResponderEliminar
  5. Jaime 6C A min Esmeraldina a pequena defunta gustoume e tamen me pareceu divertido pero non me gustou tanto como Escarlatina porque era mais de aventura e a min encantame a aventura.

    ResponderEliminar
  6. ALBA 6ºC
    Pois a min esmeraldina non me gustou moito xa que é bastante parado e apenas pasan cousas. Este libro faise un pouco pesado na miña opinión porque é case todo o rato o mesmo

    ResponderEliminar
  7. ALDARA 6ºB
    A min este libro gustoume menos que o anterior porque este non ten sucesos tan divertidos,ademáis este libro eu sinto que debería ir primeiro para aclarar as cousas un pouco e despois ler Escarlatina.

    ResponderEliminar
  8. Gonzalo 6ºB
    A min os dous libros me pareceron igual de interesantes,preferia empezar pola 1ºA primeira parte,pero aun asi seguiume gustando,e moi facil de leer é e entretenidísimo.

    ResponderEliminar
  9. Greta 6'B
    Gustome moito o libro pero ainda así, prefirio moito mais o de Escarlatina . Opino que primeito deveriamos de haber lido este antes do de Escarlatina

    ResponderEliminar
  10. Zoe 6-A
    Eu creo que me gusto maís el outro, xa que el outro estivo moi divertido e interesante, eu non digo que el outro non sea interesante si non que o primeiro que limos era con maís recetas, e o anterior creo que estaba mellor redactado pero as ilustracions gustaronme maís estas.

    ResponderEliminar
  11. Dani 6°c
    A mi gustoume o libro de Escarlatina, pero o de Esmerasdina non estaba mal .O de Escarlatina conta mais detalles e ten mais aventura. O personaxe que mais me gustoume foi Lady Horeeur

    ResponderEliminar
  12. ÓSCAR6ºC
    A min, haberiame gustado mais que o ouberamos lido os libros en orde cronoloxico porque ao aber lido o de ESCARLATINA primeiro antes de que transcurrira a historia xa sabiamos mais ou menos o que iba pasar en ESMERALDINA, e non foi tan tan divertido coma o anterior; pero en xeral o libro esta ven.

    ResponderEliminar
  13. CLAUDIA 6°C
    A min gustoume menos que o de ESCARLATINA A COCIÑEIRA DEFUNTA porque o outro libro pareceume mais interesante e non te esperabas o que ia suceder pero encambio iste libro e mais rollo por dicilo de alguhna manera.

    ResponderEliminar
  14. CAROLIMA 6°B
    Amin este lobro pareceume moi dibertido pero penso o mesmo que Aldara gustoume moitisimo mais o anterior xa que tiña mais fantasia e iso me gusta bastante aparte o anterior lias e querias segur lindo este er un pouco mais abirrido ��

    ResponderEliminar
  15. Marcos 6ºC

    A min gustaronme moito os dous libros pero me gustou máis o de ESCARLATINA,ainda así este tamén me fixo rir moito sobretodo o das setas de amanito.
    En xeral gustaronme moito os dous libros.
    Ledicia Costas fixo os dous libros pensando no que escribía.

    ResponderEliminar
  16. EYOB 6ºB
    Este libro gustoume moito quitando as receitas de Román en Escarlatina diría que me gustou máis.
    Pero penso igual que en STAR WARS,que este tiña que ser o primeiro libro.

    ResponderEliminar
  17. Silvia 6°A
    Como dixe no outro libro gustoume máis este,pero este tamén gustoume moito.O tema das receitas e outra cousa para min completamente distinta,porque no outro libro as receitas gustarome moitisimo máis que esta pero como todos dicen para gustos cores.

    ResponderEliminar
  18. EU pensó que este libro e moi divertido e moi entretido xa que as receitas de Román podepodense facer e seguro que están boisimas. A min encantame a forma que ten Leticia Costas de contar as cousas e describilas

    ResponderEliminar
  19. Nico 6ºB
    A min este libro gustoume un chisco mais co anterior,pero eu pensó igual que os meus compañeiros,terian que poñer primeiro este e logo o de Escarlatina porque isto e igual que Star Wars.
    A min o que mais me gustou deste libro foi cando se aloxaban os mounstros no hotel Fantastique.

    ResponderEliminar
  20. Martin 6ºC
    A min o libro de Esmeraldina ,a pequena defunta non me pareceu un libro coma tal , mas ben un complemento de o libro de Escarlatina,xa que te conta a historia de Escarlatina.

    ResponderEliminar
  21. Cecilia 6B
    penso igual que todos os meus compañeiros, deveriamos haber empezado polo o outro libro. Aun asi gustoume moito, non mais que o de Escarlatina, pero ...gustoume bastante

    ResponderEliminar
  22. Cecilia 6B
    Penso igual que todos os mues compañeiros deberiamos haber empezado polo outro libro aun asi gustoume, non mais que o de Escarlatina pero ... gustoume

    ResponderEliminar
  23. Nico 6C
    Amin me gustou pero se me fijo un poco aburrido por que non me gustou moito pero tampoco tan mal polo da comida

    ResponderEliminar